1. Ürünleriniz Orijinal mi?

Evet, satışını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünler %100 orijinaldir ve fabrikasyon hatalara karşı 2 yıl garantilidir. Ürünler, distribütör firmadan tarafımıza geldiği şekilde müşterilerimize gönderilmektedir. Ürün kılıflarında bulunan seri numaraları ve uluslararası barkodlar üzerinden dijital ortamda sorgulama yaparak orijinallik teyidi alabilirsiniz. Ayrıca, bazı markaların kılıf içeriğinde bulunan QR kodları tarayarak distribütör firma sisteminden ürün bilgilerine ulaşabilirsiniz.

 

2. Aradığım Ürünü Sitenizde Bulamadım, Ne Yapmalıyım?

Bulamadığınız ürünle ilgili iletişim kanallarımızı kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Listeleyemediğimiz ürünler arasında istediğiniz ürün stoklarımızda olabilir. Stoğumuzda olmayan bir ürün arıyorsanız, firma stok kontrolleri sağlayabilir ve isteğiniz üzerine özel sipariş ile ürün temini gerçekleştirebiliriz.

 

3. Değişim İşlemi Yapabilir miyim?

Evet, ürünü size gönderdiğimiz şekilde eksiksiz ve hasarsız, koruma kilidi çıkarılmadan tarafımıza göndermeniz durumunda en kısa sürede değişim yapma hakkınız bulunmaktadır.

 

4. İade İşlemi İçin Ne Yapmalıyım?

Optizen.com'dan satın aldığınız ürünlerden memnun kalmanız bizim için çok önemlidir. Ancak, ürünü iade etmek isterseniz aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekmektedir:

  • İade Süresi: Ürün teslim tarihinden itibaren 14 gündür.
  • Özel Siparişler: Özel olarak verilen ürünlerin iadesi veya değişimi kabul edilmemektedir.
  • İade Koşulları: Kılıfı hasar görmemiş, koruma kilidi çıkarılmamış ve bu sebeple tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş ürünleri iade edebilirsiniz. Kullanılmış, deforme olmuş, koruma kilidi çıkarılmış veya ambalajına zarar verilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

 

5. Hangi Kargo Firması ile Çalışıyorsunuz?

MNG Kargo ile anlaşmalıyız. Sipariş gönderimleri, değişim ve iade işlemleri anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile yapılmaktadır. Anlaşma kodumuz: 77648147. Farklı kargo ile gönderilen değişim ve iade ürünlerinin kargo ücreti, sipariş bedelinden düşülmektedir.

 

6. Ücretsiz Kargo İmkanı Var mı?

Evet, MNG Kargo ile gönderilen tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.

 

7. Kapıda Ödeme Seçeneği Var mı?

Maalesef, kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

 

8. Ödeme Seçenekleriniz Nelerdir?

Optizen.com’dan yapacağınız alışverişlerde herhangi bir bankanın kredi kartını veya banka kartını kullanarak taksitli ya da tek çekim ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca, Havale/EFT ile ödeme seçeneğimiz de bulunmaktadır.

 

9. Sipariş Teslimat Süresi Ne Kadar?

Optizen.com'dan satın alınan ürünler, sipariş veriliş tarihinden itibaren 1 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo firmalarının teslimat süresi ortalama 3 iş günüdür; bu süre kargo firmalarının yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

 

10. Teslimat Sırasında Nelere Dikkat Etmeliyim?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz kargo paketini, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açarak kontrol edebilirsiniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa veya kargo paketinde eksik ürün varsa, kargo firmasına tutanak tutturarak paketi teslim almama hakkına sahipsiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Optizen merkez ofisine ulaştırılacak ve talebiniz doğrultusunda işlem sağlanacaktır.

 

11. Mağazalarınız Nerede?

Optizen firması olarak 7 adet fiziki mağazamız mevcuttur. Mağaza konum ve iletişim bilgilerimize anasayfada bulunan İletişim sekmesinden ulaşabilirsiniz.

 

12. Mağaza Stok Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

Müşteri Hizmetleri departmanımız ile iletişime geçerek mağaza stok durumlarını öğrenebilirsiniz.

 

13. Ürün Özellikleri ve İçeriği Hakkında Bilgi Alabilir miyim?

Her ürün sayfasında açıklamalar kısmında ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz. Ek bilgiye ihtiyaç duyarsanız, müşteri hizmetleri ekibimize danışabilirsiniz.

 

14. Sipariş Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra, kargo durumunu ve siparişin hangi aşamada olduğunu sipariş takibi sayfasından veya hesabınıza giriş yaparak görüntüleyebilirsiniz.

 

15. Kampanya ve İndirimlerden Nasıl Haberdar Olabilirim?

Yeni kampanya, promosyon ve indirimlerden haberdar olmak için e-posta bültenimize abone olabilir ya da sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

 

16. Hediye Paketi ve Özel Not Ekleme Seçeneği Var mı?

Siparişinizi hediye paketi olarak göndermek veya özel bir not eklemek isterseniz, ödeme aşamasında bu seçeneği değerlendirebilirsiniz.

 

17. Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.Üyeliksiz siparişlerde sipariş durum görüntülenmesi sağlayamazsınız üye olarak sipariş oluşturmanız siparişinizin durum ve aksiyon bilgilerini sunmaktadır.

 

18. Fatura İşlemleri Hakkında Bilgi Alabilir miyim?

E-Fatura sistemi ile çalışmaktayız faturalar sipariş aşamasında ilettiğiniz mail adresinize e-posta olarak gönderilemektedi.

 

19. Garanti ve Servis İşlemleri Nasıl Gerçekleşiyor?

Firmamızda satışını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünlerin Fabrikasyon hatalara karşı 2 yıl garantisi mevcuttur.Ürünün fabikasyon bir durumda garanti işlemlerini sağlamak için garanti belgesi ile tarafımıza gönderilmesi halinde distiribitör firması ile işlem sağlanmaktadır.Garanti süresince ürün inceleme ve işlem süresi 21 iş günüdür.

Garanti süreci, koşulları, garanti kapsamı dışında kalan durumlar ve üründe sorun yaşanması halinde izlenecek adımlar için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

20. Stokta Olmayan Ürünler Ne Zaman Yeniden Stoklanır?

Stok durumu değişiklikleri için 'Gelince Haber Ver' butonuna tiklemeniz durumunda stok yenilenmesi durumunda mail ile bildirim sağlanmaktadır.

 

21. Ürünlerinizin Fiyatları Neden Değişiyor?

Fiyatlandırmalar; üretim, ithalat maliyetleri ve piyasa koşullarına göre değişebilir. Güncel fiyatları web sitemizden takip edebilirsiniz.

 

22. Kurumsal Satış İmkanlarınız Var mı?

Toplu sipariş veya kurumsal satışlarla ilgili bilgi almak isteyen müşteriler için özel satış koşulları, indirimler ve ödeme planları hakkında iletişim numaralarımızdan bilgi sağlanabilir.

 

23. İndirim Kodu Nasıl Kullanılır?

Müşterimiz tarafına tanımlanan indirim kodunu sipariş ödeme aşamasında 'Hediye çeki' kısmına yazarak kodun indirimini aktif ederek ödemesini gerçekleştirebilir.

 

24. Yeni Ürünlerden Nasıl Haberdar Olabilirim?

Yeni gelen ürünlerden, özel koleksiyonlardan veya limitli stok ürünlerinden haberdar olmak için bültenler veya mobil bildirimler hakkında iletişim numaralarımızdan bilgilendirme yapılabilir.Gelince bilgilendir butonu tiklemeniz durumunda mail yolu ile bilgi alabilirsiniz.

 

25. Sosyal Medya Üzerinden Sipariş Verilebilir mi?

Sosyal medya platformları İnstagram ve Whatsapp Kanallarımızdan sipariş verilebilmektedir.Sosyal medya üzerinden ve Whatsapp kanalımızdan sipariş oluşturmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

26. Teslimat Bölgesi Dışında Olan Siparişler için Ne Yapabilirim?

Türkiye içersinde bulunan tüm illere sipariş gönderimi sağlanmaktadır.Yurt dışından sipariş oluşturmak isteyen müşterilerimize Yurtdışı kargosu ile gönderim sağlamaktayız.İletişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilir adres bilgilerinizi iletmeniz durumunda sipariş ve teslimat konusunda bilgilendirme sağlamaktayız.

 

27.Müşteri Hizmetlerinin Çalışma Saatleri Nelerdir?

Müşteri hizmetlerimiz ; Haftaiçi ve Cumartesi günleri 09:00 - 18:00  saatleri arasında hizmet vermektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR